Speciaal voor u als werkgever hebben wij een dossier over arbeidsrecht in tijden van Corona opgesteld.
Als werkgever in tijden van Corona, loopt u ongetwijfeld tegen veel vragen aan. Mag ik mijn werknemers nog wel ontslaan, als ik een beroep heb gedaan op de NOW? Waar moet ik allemaal op letten? Hoe zit het met de controle op en re-integratie van zieke werknemers? Kan ik de arbeidsvoorwaarden van mijn werknemers aanpassen nu ik minder te besteden heb? Hoe kan ik ervoor zorgen dat het thuiswerken zo goed mogelijk verloopt? Moet ik de reiskosten stopzetten?
Arbeidsrecht in tijden van Corona – onze specialist
Op deze en nog andere vragen geeft onze specialist arbeidsrecht mr. Kees-Pieter Dekker antwoord in zijn reeks ‘Arbeidsrecht in tijden van Corona’. Lees hieronder het volledige dossier.
Thuiswerken en Corona: vooruitkijken
Thuiswerken en corona: hoe pak je dat als werkgever goed aan? Kijk ook al vast wat u kunt doen na de coronacrisis: tips van een arbeidsrechtadvocaat.
Wijziging van arbeidsvoorwaarden en Corona
Wilt u als werkgever de arbeidsvoorwaarden nu wijzigen? Lees alles over wijziging van arbeidsvoorwaarden en corona in dit artikel.
De zieke werknemer en Corona
Hoe moet je als werkgever nu omgaan met zieke werknemers? Lees nu alles over de zieke werknemer en corona. Tips van een arbeidsrechtadvocaat.
Ontslag en Corona
Hoe regel je als werkgever het ontslag van je werknemer in tijden van corona? Lees hier de tips en valkuilen over ontslag en corona.